close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים חבילת שיחות לחו"ל

מערכת שורשה אלול, תשעח16/08/2018

מתכננים טיסה לחו"ל? אל תשכחו לחשוב על הפרטים הקטנים שעלולים לעלות לכם ביוקר!

תגיות:
המרכיבים העיקריים
כשמתכננים טיסה לחו"ל, יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם. לדוגמה, אם לא תבחרו יעד, לא תוכלו להגיע אליו. גם אם לא תזמינו טיסה לא תוכלו להגיע אליו. אם לא תבחרו מקום ללינה, או שלא יהיה לכם מקום לישון, או שתצטרכו לכתת את רגליכם עם כל המזוודות שלכם עד למציאת מקום לינה סביר. אלו הם מרכיבים של יציאה לנופש, שאי אפשר להתעלם מהם וזוהי הסיבה לכך, שדווקא איתם אתם אמורים להיות רגועים ולדעת שהם יתבצעו במועד כזה או אחר.

הפרטים הקטנים הגדולים
לצד החלקים העיקריים של תכנון טיסה לחו"ל יש פרטים קטנים, שאסור להתעלם מהם! לדוגמה, בדיקת תוקף הדרכון שלכם והכנתו לנסיעה, החלפת כסף למטבע המקומי, בדיקת תחזית מזג האוויר במדינת היעד ואריזת בגדים בהתאם, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל וכמובן – רכישת חבילת שיחות לחו"ל.

החשיבות של חבילת שיחות לחו"ל
אמנם התרגלנו כבר לכך, ששיחות בארץ כלולות בתוך החבילות הרגילות שלנו, אבל כשטסים לחו"ל הכל משתנה. למעשה, העלויות של שיחות בחו"ל הן גבוהות הרבה יותר מהמחירים שהכרנו בארץ מאז ומעולם ומה שמעלה את העלויות עוד יותר ובאופן משמעותי הוא, שכשאנו נמצאים בחו"ל אנו משלמים גם עבור שיחות נכנסות.

דבר זה נכון, רק כאשר אנו טסים לחו"ל ולא רוכשים חבילת שיחות מראש. במקרה כזה, אנו עלולים לחזור לארץ ולקבל חשבון סלולר של אלפי שקלים מיותרים. חשוב לציין, שגם אם כבר טסתם לחו"ל, באפשרותכם עדיין לרכוש חבילת שיחות לחו"ל על ידי פנייה לרשת הסלולר שלכם. לדוגמה, אם אתם מנויים בחברת פרטנר, עליכם לפנות למחלקת פרטנר חו"ל ולבקש מהנציגים להוסיף לכם את החבילה.

למה זה יקר כל כך?
אם אתם שואלים את עצמכם למה ברגע שאנו יוצאים מגבולות הארץ המחירים עולים כל כך, אז התשובה היא זו: בכל פעם שאנו מבצעים שיחת טלפון כשאנו נמצאים בחו"ל, אנו משתמשים בשתי רשתות סלולר שונות. האחת, הרשת הישראלית, שבה אנו מנויים והשנייה היא רשת מקומית, איתה אין לנו הסדר. לכן, בכל שיחה אנו משלמים לחברה הישראלית ובנוסף, את המחיר המלא שגובה חברת הסלולר המקומית עבור שימוש בשירותיה בלי להיות מנויים בה. כך השיחות מתייקרות באופן משמעותי כל כך.

בחירת החבילה המתאימה
לחברות הסלולר השונות יש חבילות שונות של שיחות לחו"ל ולמעשה, כל חברה מציעה חבילות שונות, שכל מנוי יכול לבחור מביניהן את המתאימה ביותר לצרכים שלו. הפרמטרים העיקריים לבחירת חבילת שיחות לחו"ל הם בעיקר לפי משך השהות שלכם בחו"ל וכמות השיחות, שאתם צפויים לבצע במהלכה. כמו כן, מומלץ לבדוק אם תהיה לכם אפשרות להתחבר לרשתות אינטרנט ולבצע את השיחות דרכו ולא דרך רשת הסלולר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה